2020/01/25

#電影分析 何謂燒腦電影


#電影分析 何謂燒腦電影


 今次同大家講下何謂燒腦電影。亦係我最鐘意電影種類,不過這類電影少而且要做到好睇就更加困難。

一套出色的燒腦電影在我的定義是要觀眾能夠解開重重導演佈置好的複雜迷團,並且令觀眾諗足幾晚都訓唔得唔好。當然大前提呢位觀眾好甘心被電腦戲弄,所以亦解釋得到呢類電影非常少的原因。因為大部分觀眾只想娛樂,點會想被電影娛樂番轉頭?我都係講下笑,燒腦電影精彩之處就係能解開謎團的一刻,好似得到了世界。

三套我仍為最出色的燒腦電影就是Triangle, Coherence和Predestination。三套都是獨當一面,不論是取材,表達手法。如果想睇驚恐類就絕對是 <汪洋血迷宮 Triangle> 和 <彗星來的那一夜Coherence>,科幻穿越類就 <逆時空狙擊Predestination> 個人就最喜歡Triangle,遲下會詳細分析一下三套電影。

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
~~~ 🙏你的支持、你的建議將會令本版做得更好🙏 ~~~
👇想觀看更多影評🎞️、電影資訊🎥、電影文章📋👇
讚好👍和分享🙌FB
主要基地:
✅Facebook專頁👍 讚好和分享 範戲攻心
IG  追蹤:
✅Instagram ▶ 追蹤 IG 範戲攻心
個人專頁🔗: 
✅個人Blog 範戲攻心 Blogspot

沒有留言:

張貼留言