2020/01/20

大家心目中起碼都會有一套屬於自己的Guilty Pleasure電影




大家心目中起碼都會有一套屬於自己的Guilty Pleasure電影


經過上次同大家介紹電影類型反應熱烈,今次同大家傾下一個由外國引入的電影類型Guilty Pleasure電影。照字面解作鐘意在一套會感到內疚的電影,即係一套並非主流公應認為好睇;起碼唔係奧斯卡之類。又未必係好出名同唔係人人會提起的電影。

一套Guilty Pleasure的重要特質就是可能每半年想翻睇,當你假期無野做想睇一套唔洗點諗野、平日OT做到好攰只係想只係普通娛樂下睇下電影就會諗起睇個一套。亦左可能只係因某一個有趣情節、、笑位、對白、甚至角色造型。你會覺得好印象深刻或者好好笑而旁人未必明白你的話,呢套好大機會就係你既一套Guilty Pleasure電影。

其中我一個Guilty Pleasure最愛的動作電影系列正是 <重案夢幻組> 系列,相距17年再次集合癲喪破案。適逢係睇第三集之前我特意睇番頭兩集仍然覺得超爆笑,由其是第二集,感覺Michael bay第一集比較內斂,第二集來個全面大解放!Michael bay再加上 <Will Smith> <Martin Lawrence> 完全是絕配。高速公路飛車追逐完全是精彩絕倫,另外當然有幾幕超癲喪;包括殮房運屍,潛入滅鼠都係超爆笑。電影質素未必係好好,但可能某些電影基因觸碰到我就會愛上。大家又有冇自己既Gulity preasure?

我自己仲有不少Guilty Pleasure電影:
<占基利 90年代所有喜劇包括>
<尼古拉斯基治 90年代所有動作電影>

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
~~~ 🙏你的支持、你的建議將會令本版做得更好🙏 ~~~
👇想觀看更多影評🎞️、電影資訊🎥、電影文章📋👇
讚好👍和分享🙌FB
主要基地:
✅Facebook專頁👍 讚好和分享 範戲攻心
IG  追蹤:
✅Instagram ▶ 追蹤 IG 範戲攻心
個人專頁🔗: 
✅個人Blog 範戲攻心 Blogspot

沒有留言:

張貼留言