2020/01/02

美劇 Friends 老友記將快離開 Netflix ?


美劇 Friends 老友記將快離開 Netflix ?


完結至今超過15年,被譽為最出色的美式處境喜劇 <Friends 老友記> 在上年開始全球觀眾可以在Netflix翻睇,更令用戶數因此而大幅度上升。但可惜的是劇集亦即將離開Netflix。

大部分粉絲不單止失望,更加是憤怒。在美國的Netflix已經被落架,美國以外包括香港仍然有得睇。但究竟可以維持幾耐呢?HBO有計劃在5月份作出收購,相信其他地方包括香港到時都會被落架。

原文: https://variety.com/…/friends-leaves-netflix-streaming-how…/

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
~~~ 🙏你的支持、你的建議將會令本版做得更好🙏 ~~~
👇想觀看更多影評🎞️、電影資訊🎥、電影文章📋👇
讚好👍和分享🙌FB
主要基地:
✅Facebook專頁👍 讚好和分享 範戲攻心
IG  追蹤:
✅Instagram ▶ 追蹤 IG 範戲攻心
個人專頁🔗: 
✅個人Blog 範戲攻心 Blogspot

沒有留言:

張貼留言